**دلتنگی**



به وبلاگ آرام گذر خوش اومدید دوستان

صفحه ی نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
-----------------
امکانات جانبی
theme-designer.com
☼☼**A slow transition**☼☼
@@@آرام گذر@@@
.**دلتنگی**
نویسنده : YASAMIN در تاریخ : پنج شنبه 7 آذر 1392 و 16:41 | +

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم
از بهر تو من ابر بهارم به که گویم

غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم
از نرگس چشم تو خمارم به که گویم

.

.

به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ

 

زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ

 

شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . 

.

سفر مگو که دل از خود سفر نخواهد کرد
اگر منم که دلم بی تو سر نخواهد کرد
من و تو پنجره های قطار در سفریم
سفر مرا به تو نزدیکتر نخواهد کرد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.



ابر برچسب‌ها
آرشیو کامل تک ها
غم جدایی،غمگین،تنهایی , عسلی ها , اس ام اس , آرام گذر , عاشقانه , دروغ , دوستی , آموزنده , باور داشتن ,




.

شارژ ایرانسل

فال حافظ