**دلتنگی**



به وبلاگ آرام گذر خوش اومدید دوستان

صفحه ی نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
-----------------
امکانات جانبی
theme-designer.com
☼☼**A slow transition**☼☼
@@@آرام گذر@@@
.**دلتنگی**
نویسنده : YASAMIN در تاریخ : پنج شنبه 7 آذر 1392 و 16:35 | +

باران کـه میبـارد…… دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود….. راه می افـتم … بـدون ِ چـتـر … من بـغض می کنـم ….آسمـان گـریـه ..

.

.

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

 

آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

 

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

 

با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم .

.

.

 

میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه

 

حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم!؟

.

.

.نقــاش خــــوبی نــــبودم…
..
اما
..
ایــن روزها…
..
به لطـف تــــــــــو…
..
انـــتظار را
..
دیـــدنی میکــشـم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.



ابر برچسب‌ها
آرشیو کامل تک ها
غم جدایی،غمگین،تنهایی , عسلی ها , اس ام اس , آرام گذر , عاشقانه , دروغ , دوستی , آموزنده , باور داشتن ,




.

شارژ ایرانسل

فال حافظ