خسته شدم



به وبلاگ آرام گذر خوش اومدید دوستان

صفحه ی نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
-----------------
امکانات جانبی
theme-designer.com
☼☼**A slow transition**☼☼
@@@آرام گذر@@@
.خسته شدم
نویسنده : negar در تاریخ : پنج شنبه 5 دی 1392 و 18:30 | +

من خسته شدم... 

از جماعتی که... 

فقط وقت سختیها به سراغم میآیند.... 

خسته شدم از کسانی که هر وقت گرفتار میشوند مرا به یاد میآورند... 

و از سختی که گذشتند، پشت به همة محبتهایم میکنند... 

کسانی که وقتی به من نیاز دارند... 

چنان صمیمی میشوند... 

که من به حافظة خودم شک میکنم...! 

کسانی که در شادیشان هیچ سهمی به من نمیدهند... 

و فقط در سختیها انتظار یاری دارند... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: درد و دل، ،
.:: ::.



ابر برچسب‌ها
آرشیو کامل تک ها
غم جدایی،غمگین،تنهایی , عسلی ها , اس ام اس , آرام گذر , عاشقانه , دروغ , دوستی , آموزنده , باور داشتن ,




.

شارژ ایرانسل

فال حافظ